Digitalni marketing

Prisustvo na internetu i društvenim mrežama je obavezno. Upravo zato važno je od samog starta postaviti temelje kvalitetnog nastupa na internetu, koji je isključivo moguć, ukoliko pored sebe imate ljude koji svakodnevno prate i primenjuju nove trendove.

Društvene mreže

Istraživanja pokazuju da 92% ljudi u Srbiji ima neku od društvenih mreža. Iz godine u godinu, broj korisnika se povećava, a najpopularnije su Facebook, Instagram, Youtube , Twitter, LinkedIn i Pinterest. Beleži se neverovatan rast TikTok-a, koji u narednom periodu može preuzeti primat. U proseku se koriste od 30 do 60 minuta dnevno. Podaci, više nego jasno ukazuju zašto je važno da budete viralni.

Efikasno korišćenje traži kvalitetan sadržaj koji vašoj ciljnoj grupi pruža odgovarajuće informacije, uz to predstavlja odličan način komunikacije brenda i kupca. Iz koje god niše da dolazite, tu smo za vas. Vodimo i održavamo profile od igle do lokomotive.

FB i IG oglašavanje

Facebook i Instagram oglašavanje ima mnoge prednosti u odnosu na klasične načine. Smatraju se najefikasnijim metodama da se povežete i doprete do svoje ciljne grupe. Postoje različiti načini, formati i trikovi kako da oglašavanja ostvare svoj pun potencijal. Naš tim poznaje sve cake, budite slobodni da nas kontaktirate kada god poželite . Svetska statistika kaže da ljudi u proseku provode dva i po sata na društvenim mrežama dnevno i bez tedencija da se na tome zaustavi.

Google oglašavanje

Google je glavno mesto za tražnje odgovora na mnogobrojna pitanja. U tome leži najveća snaga Google-a, ujedno predstavlja savršeno mesto za vaš proizvod, uslugu ili akcijsku aktivnost. Dobro osmišljen oglas i te kako može unaprediti vaše poslovanje. Google oglašavanje služi da se uvek pozicionirate na prvoj strani pretraživača, time budete glavna opcija i rešenje za potrošače.

E-mail marketing

E-mail marketing je najzastupljeni metod komunikacije. Prognoze ukazuju da će popularnost biti sve veća. Bez obzira na to da li ste kompanija se višedecenijskim iskustvom ili tek počinjete da razvijate firmu, e-mail marketing je više nego dobrodošao. Njegova snaga ogleda se u ličnom kontaktu. Time obaveštavate vaše kupce i potrošače o novitetima, a dodatno jačate lojalnost. Predviđa se da će ova grana marketinga prihodovati čak 14 milijardi dolara do 2025. godine. Odličan argument da je primenite, zar ne?

Content marketing

Mnogi su čuli za ovakvu vrstu marketinga, ali još uvek je od strane mnogih kompanija podcenjena. Uloga content marketinga je privlačenje, zadržavanje i angažovanje odgovarajuće publike za vaš brend. Content marketing je dugoročna metoda koja prvenstveno teži jačanju veze među postojećim i potencijalno novim klijentima. Postoje različite vrste content marketinga, a svaka od njih je zasebna. Ukoliko vas zanima content marketing ili imate neke nedoumice, slobodno nas kontaktiraje . U svetu čak 82% kompanija svakodnevno primenjuje i ulaže u content marketing.

Rad sa influenserima

Vid marketinga pogodan za sve kompanije. Predstavlja odličan instrument za oglašavanje. Rad sa influenserima pruža dodatni način da se obratite svojoj ciljnoj grupi. Primenom influenser marketinga podižete svest o vašem brendu, možete proširiti doseg i predstavljate proizvode koji traže dodatno pojašnjenje. Takođe je fantastičan način da testirate nove proizvode i saznate reakciju ljudi. Rad sa infulenserima je industrija vredna preko 10 milijardi dolara i samo raste. Bilo da radite sa mikro, makro ili mega influenserima, spremni smo. Red je da i vi dobijete dobar deo kolača.